Тема: «День
народження нашого класу».
Мета: ознайомити дітей із
класним кабінетом,активізувати
знання, навики та життєвий
досвід дітей;;
визначити разом з дітьми нову «навчальну» задачу; виявити
рівень знань про школу та «навчання» як
новий вид діяльності досі невідомий; організувати навчальні дії з аналізу проблемної ситуації, що виникла на
уроці;
розвивати пізнавальні
інтереси;
виховувати любов до
батьків, до рідної школи, шкільної сім'ї, бажання постійно здобувати знання.
.
Хід уроку
1.Організація класу до уроку.
1.1. Привітання з учнями та батьками. Побажання у прозовій формі.
Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі
святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення
всіх ваших бажань.Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят.
Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі,
розумні.А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже
приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.
1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту.
За виразом Ваших облич бачу, що у вас усе гаразд і ваш
настрій можна зобразити ось так.
- Яке ж сьогодні число, місяць ? А рік?(Вивішую
у хмарках 2 вересня)
- А чому ви
посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо
відгадаю, плесніть у долоні, домовились?
- У вас сьогодні день народження?
- Ви виграли приз в лотерею?
- Ви повернулися з космічної подорожі?
- У вас є новий портфель?
- Вам купили шкільну форму?
- Ви стали школярами?
-
Ось чим особливий сьогоднішній
день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!
Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим
святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.
1.3. Подяка
найріднішим батькам.
Скажіть а кому в
першу чергу ми вдячні за сьогоднішній день?(своїм батькам)
Давайте їм
пошлемо повітряний поцілунок. А вони його зловлять.
Але для початку
давайте пригадаємо як це такий поцілунок повітряний показати?Хто нам покажу?
Так…..Отож діти
зрозуміли як його посилати?
А зараз
інструкція для батьків, повітряні поцілунки потрібно вміти прицмати. Ось так.
Отож
приготувалися, повернулися до наших найрідніших, наймиліших і найкрасивіших
матусь і дідусів і шлемо їм всім солодкий повітряний поцілунок.
2.Представлення у
ігровій формі
Я ваша перша вчителька. Більшість з вас знає,
що мене звуть Наталя Володимирівна. Скажіть хором моє ім’я. Я знаю, як
звуть кожного з вас. А от сонечко, яке завтіла до нас на
урок не знає. Давайте За командою скажіть хором кожен своє ім’я. Увага, приготувалися. Як вас звуть? Нічого не
розібрати . Може ми голосно говорили . Давайте скажемо пошепки. Знову не
зрозуміло. Це тому, що разом гарно співати пісні, грати, а відповідати краще по
одному, тоді тебе зрозуміють. Це перше шкільне правило. Так приємно, коли тебе
уважно слухають. Якщо ми навчимося один одного слухати, усім нам стане
тепло і затишно. Тож давайте зробимо так. На партах у вас лежать сонячні
промінчики. Напишіть на промінчиках своє ім’я. Хто
не може написати, напишіть букву, яку знаєте або намалюйте
квіточку. Потім по черзі виходьте до дошки , голосно називайте своє ім’я
і даруйте сонечку промінчик.
-
Подивіться, як гарно
посміхається сонечко – у нього з’явилися промінці, а у нас класна родина,
колектив.
Саме в цю хвилину народилася наша шкільна
сім׳я.Від сьогодні ми з вами стали справжніми друзями.
А , щоб закріпити
нашу дружбу.
2.1.Гра «Будьмо
знайомі».
Зараз ми з вами
зіграємо в гру . для цього поверніться один до одного обличчям. І повторюйте за
мною.
У мене є носик-у
тебе є носик.
У мене є вушка-у
тебе є вушка.
У мене є губки-у
тебе є губки.
У мене є щічки- і
в тебе є щічки.
Вірш про школу Ось і школа,ось і клас
.4. Гра «Я – не я».
А щоб грати-треба вам відповідати Я – не я.
Коли правда – кажіть «Я» , а неправда – то
«Не я».
Рано-вранці хто піднявся?
А хто сонечку всміхався?
Хто одягатись не хотів?
А зарядку хто робив?
Свої ручки хто не мив?
Добре зранку готувався хто?
А ще й досі не вмивався хто?
Хто здоровим хоче стати?
А знання хто хоче мати?
\
Ви довели, що ви справжні школярі.
5.\Загадки
\
1. Є чарівник у школі в нас.
Дітей запрошує він в клас.
Щоб не спізнились на урок.
Нам голос подає….дзвінок
2.Букви всі від А до Я
На сторінках……букваря
3.Для письма ,сказати прошу,
Що потрібно взяти?....зошит
4 Нею тільки поводи,
Залишаються сліди.
Що за дивна штучка?
Це звичайна…..ручка
5.Ручки й олівці,щоб
знали,
Ми кладемо у …. пенали
6.Як минає тепле літо, то спішать до неї діти.
Сміх і гам дзвенить довкола –
Відкриває двері … (школа)
7.Язика не має, а всіх грамоти навчає. (книга)
8.Спокою вона не знає, дітям креслить помагає.
Різні лінії, фігурки, щоб прямими вони були.
(лінійка)
9. Довгі пальчики кругленькі: сині, жовті, червоненькі.
На папері походили, кольори свої лишили.
Звуться палички оці – кольорові … (олівці)
.Зупинка
«Смішинка».
Я знаю хлопчика
одного, і зараз розповім про нього.
А ви послухайте
мене – а раптом хто впізна й себе.
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги,ручку,зошит, гумку.
М’яч, граблі. перо,подушку,
На обід м’яку пампушку,
Два ведмедики, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук і стріли і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще стільця, стола і парту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машину, мило.
Вже й надворі звечоріло.
Чи все потрібно Миколі у школі?
\
-А зараз перевіримо вашу увагу.
Пограємо в гру
«Так або ні».
Я називатиму
предмети різні-різні. Ваше завдання плескати, коли почуєте шкільні предмети ті
речі які потрібні до школи.
Готові?
Ручка, парта,
мама, вікно, ведмедик, цукерки, тортик, граблі, портфель…….
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
«Завдання для батьків»
Вчителька: Шановні батьки! Вам потрібно
з’єднати і прочитати початок і кінець фрази.
1.
Заходити до вчителя
в школу…
2.
Не відкривати
зошити і щоденник …
3.
Ніколи не робити за
дітей …
4.
Сварити своїх дітей
…
5.
Бути на
батьківських зборах …
o
не менше двох разів
на тиждень.
o
в поганому настрої.
o
домашнє завдання.
o
в крайньому
випадку.
o
обов’язково.
МОЛОДЦІ! Тепер ви справжні учні нашої
країни.
-\
Скажіть, а як називається наша країна?
- Як називається головне місто України?
-А яку назву має село, в якому ми живемо?
Україна - наша Батьківщина, наша домівка, прекрасна і
чарівна. Тож ,діти, наша Батьківщина-Україна, а ми з вами-українці. А українці
- добрий, щедрий працьовитий і веселий народ. Покажемо один одному, що ми
справжні українці І ЛЮБИМО СВОЮ КРАЇНУ.
серця
– Кожна людина має свою сім’ю і свою родину. Це її маленька
батьківщина. Якщо скласти усі ці маленькі батьківщини, то вийде одна велика
батьківщина – родина. Наш дім, наша школа, наше чудове селище, вулиця до школи
– то наша батьківщина.
Давайте поміркуємо разом над тим, від якого слова
утворилося слово «батьківщина»? (Говорять діти.)
– Так, батьківщина – місце, де живуть наші батьки.
– Як називається місце, де живемо усі ми ? ( Україна ).
– Мова наша – українська. А ми – українці. ( Діти допомагають закінчити речення.)
– Кожна держава має свої державні символи.
Знак держави головний –
Всяк його повинен знати.
Воля, слава, сила в нім –
То ж попробуй відгадати.
( Герб )
Коли звучить він – всі встають,
До серця руку прикладають,
і вголос, й подумки співають,
І Україну прославляють.( Гімн )
Синє небо, жовте жито –
Цю святиню знають діти. ( Прапор )
– Є такі символи, предмети, речі, які народ використовує з
давніх давен. Вони набули певної сили, певної святості.
Доповнюємо малюнок української хати малюнками верби, кущиком
калини, мальвами, чорнобривцями. Дах – лелекою, кущик калини – малюнком
соловейка.
3. Частування.
Урок у нас
закінчується, але свято продовжується. Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як їх святкують. Гадаю, що не помилюся,
якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження.
Дійсно? У нас сьогодні теж свято – День
народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?
Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася
нова шкільна родина 1-А класу.
Як і на кожному святі, у нас
будуть тістечка, печиво
та свічки. Запалювати їх допоможуть нам батьки.
(Всі стають навколо свічок і разом задмухують ).
Ось і
народилася наша нова шкільна сім'я. Вітаю вас, діти, з цим радісним днем. Бажаю
вам успіхів у навчанні. Щоб ви завжди були добрими, слухняними дітьми і ніколи
не засмучували своїх батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий