суббота, 21 марта 2020 г.

Правове виховання молодших школярів.


Опис досвіду
По правовому вихованню молодших школярів

Вчителя початкових класів
Левченко Наталі Володимирівни
         При плануванні і організації правоосвітньої роботи я керуюсь наступними нормативно-правовими актами:
1.Конвенція ООН про права дитини.
2.Європейська конвенція про здійснення прав дітей.
3.Конституція України.
4.Кримінальний кодекс України.
5.Закон України «Про охорону дитинства».
Ставлю перед собою мету:
-формувати правову культуру молодших школярів;
-розвивати правову свідомість;
-виховувати повагу до законів і норм співжиття у суспільстві, відроджувати традиції національної державності;
-знизити рівень правопорушень серед  дітей молодшого шкільного віку;
-навчати знаходити вихід у кризових ситуаціях, захищати себе від усіх видів насильства.
Спрямовую свою роботу на виховання в учнів знань певних законів , норм поведінки, своїх обов’язків , усвідомлення  школярами понять відповідальності і покарання за порушення закону. Тому на уроках читання, основи здоров’я вивчаю такі  теми:» Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати», « Як поводитись з незнайомими людьми», «Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати рішення». Проводжу  виховні години на теми:»Бал в королівстві  ввічливості», «Послух і непослух», усний журнал «Ти відповідальний за того, кого приручив», година спілкування «Чесність і правдивість», сюжетно-рольова гра «Як би я вчинив?»,виховні години: «Ми-українці», «Правовий букварик», «Мої права та обов’язки», «Правила поведінки в громадських місцях», конкурси малюнків на правову тематику, зустрічі з правоохоронними органами…
         Учні приймають активну участь у класних та загальношкільних закладах по правовій освіті, оскільки на них вони вчаться безпечної поведінки у житті, правилам поведінки у громадських місцях, поваги і шани до людей старшого віку, розвивають вміння підтримувати доброзичливі стосунки з друзями, однокласниками, правильно вести себе в екстремальних ситуаціях,усвідомлюють користь профілактики шкідливих звичок, цінність свого життя.

Казкова вікторина

1.    Згадайте казку О.Толстого "Золотий ключик" або "Пригоди Буратіно". Назвіть персонажів, які скоювали правопорушення.
 
2.     Казка Г.Х. Андерсена "Дюймовочка". Які злочини вчинили проти "Дюймовочки"?

3.     Російська народна казка "Колобок". Які права встиг використати Колобок у своєму житті?

4.     Які тварини в казці О.Толстого "Золотий ключик або Пригоди Буратіно" виконували роль поліцейських?

5.     Російська народна казка "Три поросяти". Уявіть, що ви суддя Лісового суду. До вас звернувся потерпілий вовк зі скаргою на поросят.
Що ви йому відповісте?

6.     Казка "Попелюшка". Які права Попелюшки порушувалися в цій казці? Хто їх порушував?

7.     Казка О. Толстого "Золотий ключик" Чи правильно вчинили поліцейські, які схопили Буратіно і не дали йому сказати жодного слова на
своє виправдання? Відповідь обґрунтуйте.

8.    . За казкою Ш.Перо "Попелюшка" доведіть, чи є порушення законів в окремих діях мачухи.

9.     Казка "Вовк і семеро козенят". Яке покарання вовка за вчинений ним злочин? Що це був за злочин?

10.                      . Російська народна казка "Колобок". Чи правильно зробив Колобок, коли втік з дому? Поясніть свою думку.

11.                       Казка О.Толстого "Золотий ключик". Як називалася країна, в яку шахраї водили Буратіно? Чому вона так називається?

12.                       Казка "Колобок". Хто в цій казці скоїв найнебезпечніший злочин? Чому ви так вважаєте?

13.                       Казка Ш. Перро "Кіт у чоботях". Чи скоїв якесь правопорушення кіт у чоботях? Поясніть.
14.                       Казка Г.Х. Андерсена "Снігова королева". Який злочин учинила Снігова королева?

15.                      . Казка "Колобок." Чи порушували права Колобка дід та баба? Поясніть свою думку.



Комментариев нет:

Отправить комментарий